[PCBSD-malaysia] [osdcmy-public] Re: Documentation projects, for all reference

Ahmad Arafat Abdullah trunasuci at gmail.com
Thu Apr 1 20:59:14 PDT 2010

:)..

anyway saya tgh update page wiki tu, mulakan dengajn links, easier sikit..

sapa2 nak join boleh tambah..

at least we started and do something, dr just talk, talk, talk with thousand
of theories...

*http://osdcmywiki.pbworks.com/links* <http://osdcmywiki.pbworks.com/links>

link skali ngan how-to lama2.. yg banyak berjasa... banyak yg dah "hilang",
org tak jumpa...

On Wed, Mar 31, 2010 at 1:46 AM, Mohd Rizal Mohd Shahari <rizal.ms at gmail.com

--
$ uname -a
NetBSD  5.0.2 NetBSD 5.0.2 (GENERIC) #0: Sat Feb  6 17:53:27 UTC 2010