[PCBSD-malaysia] Selamat Meyambut Hari Raya Aidilfitri

Yusof Khalid - FreeBSD / OpenBSD fryshadow at gmail.com
Wed Sep 16 06:28:19 PDT 2009

dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada warga2
PC-BSD  yang menyambut 1 Syawal sama ada di opis ataupon di kampung halaman
:) maaf zahir batin sekiranya terdapat kesalahan sepanjang tahun ini..

yang balik kampung tu,pandu dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang..
:)

--
http://myinfinityx.com