[PCBSD-malaysia] Panggilan Sukarelawan MyGOSSCON 2009

Mohd Fazli Azran Abd Malek mfazliazran at gmail.com
Wed Oct 28 07:41:52 PST 2009

Aha.. welcoming bro kalau OSDC.my dah steady mari kita beramai2 memeriahkan
BSD Family ... dan ketengahkan pakar BSD ni di malaysia.. ramai sebenarnya
pakar2 BSD kat mesia ni tapi semua masih shy shy belaka ... cuma kene take a
time untuk pujuk mereka join dalam community. Ada yang merasakan mereka tak
perlu join komuniti dan ada merasakan layan diri lagi baik dan ada yang
merasakan tak perlu ada komunti. Nak ubah mindset macam tu bukan senang
bro... cuma semua itu adalah bergantung pada diri sendiri..

Apa yang PCBSD Malaysia akan buat adalah untuk mempopularkan OS BSD ini
dimalaysia dan mempromosikan diseluruh Malaysia. Ini yang kita akan buat at
least ada juga benda yang boleh diketengahkan.. Kalau pergi mana2 U ke GOV
.. kalau sebut pasal BSD ni ada yang masih terlopong "Menatang apakah BSD
ni" .. ini lah soalan yang selalu kerap didengar dan ditembak kepada kita

Harap2 dengan mengikuti xtvt yang dijalankan oleh MAMPU, MDEC, OSDC.my
dapatlah diketengahkan akan OS BSD ini.

BSD r0ck!!!

Mohd Fazli Azran
PCBSD Malaysia