[PCBSD-malaysia] Panggilan Sukarelawan MyGOSSCON 2009

Mohd Fazli Azran Abd Malek mfazliazran at gmail.com
Wed Oct 28 07:21:00 PST 2009

Alamak bro... tetiba teringat kenangan lama ni bro .. ada apa2 ke yang dah
berlaku... nanti OSDC.my sapa nak lead kalau bro dah sini.  Buat masa ni
tugasan PCBSD dah ada hari isnin kami akan meeting dengan MAMPU untuk work
out tugasan penting masa MyGOSCONF nanti ... masih short dalam 4 orang
sekarang dah ada 4 orang ... sesiapa berminat sila hantar nama sebelum
jumaat ini. Sekiam Terima Kasih

Mohd Fazli Azran
PCBSD Malaysia